onsdag 20 juli 2016

Jobbardagar o blå smurf.

Igår kväll gjorde jag blå folieslingor på dottern.
Blev rätt bra, bara hoppas det sitter ett tag nu.




Beställde färg från blue fox, så färgen borde sitta den här gången.




Min söta lilla smurf!


Hjärtat skjutsade in junior till svärföräldrarna o till hans sommarjobb på bageriet idag oså.
Dom passade på att skriva in han i en körskola för att ta moppekortet framöver.
Min fina kille som börjar bli så stor o gör så grymma val, är så stolt över min tonåring!


Annars har mina dagar tillbringats på bästa stället.
Jag trivs så galet bra där!




Blir så häftiga samtal medan vi pysslar, lagar mat, eller som idag när vi gick en etapp till i pilgrims-vandringen.




När jag blev sjukskriven hösten -14, trodde jag att mitt liv var slut o att jag aldrig skulle fungera igen.
Så jag är så tacksam att jag håller på att få tillbaka mitt liv o att jag fixar att fortsätta jobba med ungdomar!
För jag älskar verkligen att jobba med unga människor, som både tar o ger energi.
Men jag vill aldrig mer hamna i den här sitsen som jag varit i, utan vill jobba där det finns tydliga arbetsbeskrivningar o många i personalen som tar lika ansvar, för någon ensam "brandsläckare" tänker jag aldrig mer vara.
Jag är ändå tacksam för alla lärdomar o erfarenheter jag fått även när det var som värst o jag brann ut, men mitt liv är värt så mycket mer, så framöver kommer jag vara mer varsam om mej själv, det är den viktigaste lärdomen jag gjort på min resa!
Bättre sent än aldrig...


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar