torsdag 19 maj 2016

Längesen...

Har varit så låg ett tag o inte orkat skriva något.
Har haft så mycket tanke-arbete som tar en massa energi, när jag egentligen bara ska leva här o nu...
Kanske är en livskris på riktigt, fyller 45 snart o har hittills inte nojjat så mycket om ålder.
Men nu när jag inte riktigt vet hur framtiden kommer se ut, så märker jag att jag tänker en massa... 

Nåja, ordnar sej väll i slutändan.

Har börjat arbetsträna kvällar på bästa stället, för att testa om jag skulle fixa det.
Å det tror jag, så det känns bra.

Igår kväll när jag kom hem, så var den här söta donnan med päron på spontant besök hos oss.




Underbart!
Fick gosa världens sötaste bäbis o prata ikapp lite.


Idag var jag med Atlas på omtagning av bilder på armbågarna.
Är så läskigt att söva honom, får sån flashback från när både Lejon o Filur fick somna in.
Nu är det ju bara för röntgen o han får sprutan med uppvaknande som inte dom fick, men känns jobbigt ändå.




Hoppas bilderna blir godkända iallafall o att det inte är någon anmärkning på dem eller bilderna på höfterna för två veckor sen.
Får väll svar om en vecka, hoppas jag.


Ha så gott nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar