söndag 22 maj 2016

45-åring, check!

Igår fyllde jag 45 år.
Känns som ett vägskäls-år...
Vi fålla se vad det bjuder på framöver!


Mina hjärtan fixade en jättenajs födelsedags-frukost i sängen till mej på fm, älskar min familj så himla mycket!
På dan fick jag med mej hjärtat, kidzen o svärmor till Jamtli o kollade in vårmarknaden.
Såg bl.a. get-race o "100% bonde"-Frank som berättade om hans djur på gården i Jylland.
Handlade lite plantor med broccoli, kålrabbi o en flaska hemgjord rabarber-saft.




Sedan käkade vi jättegod lunch på lokal.
Å sen fortsatte firandet hemma på farmen.




En massa tårta o fina presenter.
Är så tacksam, hade inte väntat mej en sån fin dag med familj o släkten.


Idag var jag med dottern på hennes ridlektion, dom tränade galopp o arbetstrav i olika ridbanor.
Sen när vi kom hem jobbade hon med Clara i ett jättebra dressyr-pass.




En skön dag, men blev galet trött efter den här helgen, känns det som.

Köpte "Amelia Sommar" idag oså, där jag ska läsa lite extra om att fjällvandra med kidz.
Har kommit på att det vore supermysigt att göra i sommar, när vi tänker "hålla i plånboken" (att va sjukskriven ger inte så fet inkomst...)
Skulle vilja fjällvandra jämtlands-triangeln.




Ska jobba på att resten av familjen kommer gilla idén!
Gjorde den vandringen -96, när jag gick behandlingsassistent-utbildningen.
Å det var så mäktigt att vandra från Storulvån till blåhammarn o sylarna, så det vore häftigt att få göra med familjen i sommar!
Vi får väll se vad som händer, men hoppas på det!


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar