onsdag 25 maj 2016

Fullt upp men känns ok ändå!

Har kommit igång o arbetstränar kvällar, vilket är extra skoj på bästa stället.
Händer som mer på kvällarna med ungdomarna.
Har ändå haft ork, även om jag fått ta lite tupplurer här hemma ibland.
Men är en jätteskillnad på orken mot för ett halvår sen.
Enda jobbiga är att jag inte vet hur det blir än efter sommaren, vart jag får plats att utvecklas.
Får bara göra det bästa om dagarna nu o sen hoppas att dörrar öppnas!
Det ordnar sej nog till slut.
Känns gott att få livet o orken tillbaka.

Iallafall har jag förutom jobbkvällarna, orkat med annat oså.
I måndags var jag på lunch-dejt med gamla tjej-gänget, fast numer är vi väll mer tanter än tjejer då...




En mycket trevlig lunch med massa surra ikapp, i like!
Sen passade jag på att shoppa hos vännens loppis.




Gjorde lite fynd!


Sen igår var jag med junior på grabbarnas sista innebandy-träningen inför sommaren.

.


Är så kul att se hur han sliter med dom äldre grabbarna o spelar bara bättre o bättre!
Blev extra stolt att jag fick se honom göra två snygga mål.
Vilken resa min fina kille gjort, så grymt jobbat av honom att på så kort tid börja platsa i a-laget. :-)


Nu ska jag göra kväller o ladda för en fika-dejt med en gammal vän imorrn.

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar