söndag 29 maj 2016

Grymma helg!

Vilken bra helg jag fått, så tacksam!

Igår var dottern o jag med vänner på hästhopp-tävling, alltid skoj att se!




Sen på kvällen fick jag sånt härligt besked!
Atlas röntgen blev så lyckad, alla rätt!




Känns så himla bra att han är felfri på höfter o armbågar.
Nu ska bara hans mentala status kollas oså, men det borde inte va något problem heller, så grym som han är!


Idag har jag fixat en massa med odlings-projektet.




Så nu får jag hoppas på bra skörd sen i sommar! ;-)


Sen var jag ute o sprang med Atlas.
Min gamla skogsrunda som jag sprang jämt förut.




Är sån lycka att kunna springa igen utan att knät värker.
Sen kan jag bara konstatera att jag har grymmaste hunden!
Så fort vi sprang i skogen var hans nos nere o letade spårupptag, han kanske trodde att matte gjort ett spår nånstans, trots vi hade springgrejorna på oss...
Min goa spår-prins, som har spåret i sej som belöning!
Är så häftigt att man fått tag på en sån grym hund o att han gillar att jobba!
Min gamla Lejon fusksökte jämt när man spåra med honom o fina Filuren fick jag jobba för att han skulle tycka det var värt att spåra, mycket bacon under skorna o andra påhitt.
Men nu äntligen har jag fått en hund som älskar att spåra, så tror jag måste leta upp något spårgäng o träna mer aktivt för att sen kanske tävla med honom.
Det förtjänar han, så grym som han är!


Iallafall har jag oså blivit firad på morsdag av mina fina hjärtan.




Nu ska jag ladda för en ny jobb-vecka på bästa stället!


Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar