lördag 18 juni 2016

Ruskväder ute- mysdag inne!

Idag är en blåsig ruskdag, så då håller vi oss inne o myser.
Läser en massa böcker, så najs!
Beställde ett nytt pocket-paket från adlibris i veckan, så nu maler vi en massa.




Är så glad att jag fått tillbaka hjärn-kapaciteten igen!
Första tiden när jag blev sjukskriven, kunde jag knappt läsa en rad o minnet var lika med noll o orken var helt slut.
Var så lessen o rädd att livet skulle va så framöver, så lyckan nu att få tillbaka livet o glädjen igen är stor, såå stor!
Känner att jag börjar bli mitt gamla jag mer o mer, fast med mer insikter o större ödmjukhet till livet...
Så nånstans finns det nog en sorts mening till allt som sker.


Har sökt efter medryttare som ska hjälpa oss med motionen på pållarna våra.




Så det provrids o fås sällskap på ridturerna, trevligt!
Vi får hoppas det blir en bra sommar för oss o pållarna nu.


Njuter av allt det gröna ute oså.




Så himla fint o doften av blommande syrener o pionerna som snart slår ut, så ljuvligt!


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar