lördag 26 oktober 2013

Städa är såå tråkigt!

Idag måste jag köra denna krabat en stund o försöka bringa lite ordning i kaoset här hemma! 


Sen tror jag det blir en utedag med lite brunch runt lägerelden, najs! :-)
Ska försöka ta ut pållarna på en ridtur oså o lastträna Fredde oså.
Vill som åka på nya platser o rida framöver!
Igår tänkte vi ha en myskväll här hemma, då blev junior sjuk med hög feber o huvudvärk (alltid lika olustigt när kidzen blir sjuka) :-/
Men han är lite piggare idag, så vi försöker ta en hemma-myskväll ikväll när alla kan va med.
Mitt favvo-program börjar ikväll oså, "så mycket bättre", ska bli spännande att se nya stjärnor.
En skön lördag hoppas jag på iallafall, förutom tråk-städningen nu närmast, men det brukar kännas kalas när det är klart!


Mina goa polare framför brasan. :-)
Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar