tisdag 10 december 2013

Väntrummets vånda!

Imorse satt jag här o våndades...


Shit, vad jag ogillar att sitta i det här väntrummet, å ändå är det väll inget fel på själva väntrummet!
Bara det att det är rummet innan min värsta plågostund, att gå till tandläkaren.
Har såna trauman från när jag var liten o livrädd för en hemsk tandläkare, å inte blev det bättre att i min barndom var tandborstning inte så vanligt, så jag fick ju dom tänder som krävde många besök här inne.. 
Tror jag borrat i nästan varje tand, o var inte gammal första gången. :-/
Iallafall har jag lärt mej något av erfarenheterna, våra barn har superfina tänder o har sluppit borrat. 
Jag är tacksam för det! :-)
Tandborstning bara ingår o flux på det!
Så allt var inte bättre förr...
Men jag överlevde min undersökning idag oså, fixa lite tandsten med ultraljud o en tid för att laga en plomb som jag visste men inte haft ont av.
Så det gick ju kalasbra ändå, fast jag gruvar mej så innan!
Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar