torsdag 19 december 2013

Mammografi o annat.

Idag har det varit fullt upp efter jobbet.
Den där julefriden jag önskade, vette tusan var som hände med den?!
Men det är väll tid än kanske..
Iallafall var jag till farsgubben först o det kändes inte så muntert! :-(
Sen rusa jag till mammografin, som var en typ husvagn den här gången utanför sjukhuset.


Men det funkade väll det med, får hoppas det är ok o att jag inte får nått brev på posten. :-/
Sen mötte jag upp hjärtat för att köpa de sista julklapparna + lite till mej.
Jag hitta en snygg lång mesh-kjol med kort kjol under o en långkofta.
Dessutom kunde jag inte hålla mej, var tvungen att köpa en primer oså, fattar inte hur en kräm kan va så bra, snacka om krämernas rolls-royce..


Känner mej lite ytlig när jag skriver om krämer, men just idag behöver jag det.
Orkar inte vara i allvaret hela tiden!
Iallafall efter som läget inte kändes så bra på sjukhuset, åkte jag tillbaka till farsgubben sen o satt nån timme till hos honom.
Så när jag kom hem vid halv 8, somna jag i soffan till tio, onödigt men kanske behövligt.
Blev lite glad iallafall när jag tog in pållarna för kvällen o tvätta Naconas sår, det börjar se riktigt bra ut.
Imorrn är sista jobbdan innan jullovet, kan som sagt behövas lite lov nu!
Nä, måste sova nu så jag orkar med morgondagen.
Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar