måndag 2 januari 2012

Börjar känna kraft igen!

Idag hann jag me så himla mycke! :-)
Känns skönt att jag fått tillbaka kraft o ork igen, efter att ha varit så kraftlös ett tag..
Sov i o försej rätt länge, hade varit vaken o läst ut boken "de ensamma" med Håkan Nesser, tror jag stängde boken vid halv 3 men så äre när man är en bokmal som jag o vill läsa klart!
Iallafall klev jag upp o körde ett träningspass på crossen, bara älskar det! Att träna så svetten lackar o jag kan knappt gå sen.. så skönt att ha ork att jobba med kroppen rejält!
Sen var sonen o jag till stan o shoppa en massa viktigt, typ sågspån o nytt nintendo 3ds spel bla. ;-)
Efter det har jag packat, packat o packat, börjar snart bli klar för avfärd!
Nu äre snart dax för lite stalltjänst o ta in pållarna!
Jag är iallafall tacksam att jag fått lite energi igen, efter att ha varit såå trött o slut.
Vet egentligen inte vad det beror på men tror väll att det kan ha med mitt jobb att göra, har rätt mycke ansvar även om jag älskar det oså, dubbla känslor... har tankar på att vilja pröva nåt annat, har ju jobbat på samma ställe i tio år med ungdomar som kräver rätt mycke, men har väll det där "man vet vad man har men inte vad man får" i huvet.. lite feg, tror jag o sen ska man väll va rätt tacksam att man har ett heltidsjobb med bra pynt som man trivs rätt bra med när man orkar oså i dagens läge, så jag vet inte.. får filura vidare..
Kraftlösheten jag känt kan ju oså bero på året som varit här hemma med kidzen o go-hästens "otur".
Tillsammans har det nog tagit rätt hårt på mej, man är väll inte bara mer än människa. Ibland blire för mycke bara!
Men jag är iallafall supergla att jag börjar känna kraft igen, o får hoppas att det håller i sej nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar