lördag 14 januari 2012

Hemma igen!

Haft en superduper najs vecka på gran canaria! Såå himla skönt med härlig värme, massa sol o bad! Sen att bara få hänga med sin familj o delar av släkten är bara en bonus, många fina minnen blev det! O jag vill dit igen! Fast kanske inte nu, men nästa vinter.. ;-)
Var rätt duktig o höll i träningen oså, blev två spring-morronrundor med B <3 o lite powerwalk med svägerskan två mornar så att jag kunde dricka nån paraplydrink vid poolen o lite god mat på kvällarna utan dåligt samvete! ;-)
Kidzen lärde sej simma lite bättre oså, så alla var nog nöjda över resan!
 Var på en trevlig marknad o fynda lite roliga grejjer med bästa svärmor o svägerskan, hitta bla. två häftiga afrikanska tavlor på zebra o giraff som jag är extra gla över.
 Men bäst var sanden mellan tårna i havet, jag bara älskar känslan! :-)

Borta bra, men hemma bäst! :-)
Härlig känsla när vi kom hem o blev uppvaktade av våra djur på farmen, tror de saknat oss, även fast de haft det bra med djurvakterna!
Idag passa jag o Nacona-gumman på att ta en skön ridtur i underbart vinterväder, hon var såå pigg o gla när vi susa fram på ridvägarna i skogen!
Är såå nöjd över min härliga pålle, hon är bara helt bäst! :-)
Känns skönt att va hemma iallafall o känner mej grymt utvilad!
Var riktigt skoj att gå på jobbet igår o träffa mina goa elever o kollegor, tror de saknat mej!
 Najs att va tillbaka i vardagen igen, fast nu äre lördagkväll o mys med min underbara kärlek o sonen, dottern gick just o la sej så nu blire ett glas rött o softa framför tvn i soffan!
 Imorrn tror jag det blir lite is-raceing live uppe i lungre, B<3 ska jobba som flaggvakt men jag o kidzen vill oså kika på det, påminner ju om speedwayen som vi i familjen tycker är så himla kul! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar