tisdag 31 januari 2012

Sjuk såklart..

Ja vad säger man, såklart man blir sjuk när man umgåtts med sjuka barn! Men typiskt mej är det ändå, så himla känslig! Vill inte va så okry, har jag ju sagt men är väll bara att gilla läget! Tror jag har influensa, har så ont i kroppen o feber, inge kul alls.
Jaja är väll bara att ta nya tag när jag blir kry igen, ska träna på allvar nu! Vill få bort mina "vollanger"  som jag tjockat på mej på slutet.. Lite stavgång med nya bungypump-stavarna som var rätt effektiva o sen simma massa längder, så kanske man är i form för lite springning sen i vår! Bara älskar att springa, är sån terapi för mej! I love it!! B<3 berätta att de har några roliga springtävlingar som jag inte vetat om, "kommun-lunken" som jag bara måste bli me på! Han o kidzen åker ju "kommun-skidan" nu på vintern så han hade läst om det! Så det finns lite roligt träningspepp framför mej i vår nu! Måste bara bli kry först, så ska jag "kriga" mej i form sen!
Ha så gott nu sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar