torsdag 2 februari 2012

Öppet hus på jobbet

Såå nöjd över dagen, eller em rättare sagt! Vi hade öppet hus på jobbet idag för att visa verksamheten vi har för lite skolfolk o represetanter från barn o utbildningsnämnden. Kändes jättebra att visa pim-filmen som jag gjort, blev ju "världspremiär" för den idag, kul ;-)! Kanske lägger upp filmen till allmän beskådan efter jag fått min pim-examen till veckan?!
Är ju tio år sen vi startade så det var på tiden att visa vad vi gör på dagarna med våra juveler till elever! Alla som kom verka tycka att vi gör ett kanonbra jobb o var imponerad, iallafall sa dom det.
Sen fick jag middag hos svärföräldrarna idag, asgo portergryta! Mums!
Kom hem o tog in pållarna, konstatera att 26 grader är kallt! Tur våra båda pållar är superlånghåriga nu, när kylan kommer. Fyllde på med en massa halm till kaninerna o marsvinen oså. Nu ska jag tea o gå lägga mej hyfsat i tid, hade lite svårt att sova igår, var väll lite nervös för öppet hus-grejjen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar