tisdag 7 februari 2012

Pim-examen!!

Idag har jag varit på PIM-examen o jag blev godkänd o har fått ett fint diplom! Ska oså få en middag o present under våren. Såå himla stolt!!
I höstas när jag började min pim-utb. var jag superstressad o trodde aldrig jag skulle klara av det, eftersom data inte varit min starka sida oså sitter jag nu här o är godkänd!
Var ju lite blod, svett o tårar, eller nja kanske inte riktigt men nästan! ;-)




Min sista uppgift för att bli godkänd var att tillverka en film, o jag bestämde mej för att göra en presentation av verksamheten jag jobbat i tio år + jag oså var med o startade upp. O filmen blev rätt bra om jag får säga så själv! Shit, vad jag skryter känner jag o det känns lite ovant, brukar faktiskt va lite ödmjukare, men jag kan inte hejda mej! Haha ;-) Såå himla stolt att jag grejjade det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar