onsdag 8 februari 2012

Läsa vad?

Sen jag blev med blogg, har jag nästan slutat läsa böcker känns det som!?
Jag som är värsta bokmalen annars läser bara massa bloggar just nu, mest dom som ligger på topplistan men även mina vänners förstås! :-) Hm, måste nog ta tag i en bok snart!

Var meningen att jag skulle haka på o se mannen o sonen åka skidtävling ikväll, men dottern är fortfarande opigg så vi fick stanna hemma! Får väll ladda till nästa onsdag!

Köpte en tidning idag som jag ska läsa o peppa mej iform igen, "Amelias träning o pepp"  Så nu vore det väll attans om jag inte kan ta mej i kragen o sätta fart!
Fick även idag ett tips om detox, så jag gick faktiskt in på en hälsokostsajt på nätet o beställde hem en kur. En fjortondars färdig kur som jag tyckte lät bra, har så svårt med något omständigt, då blir det lätt inte av. Enkelt ska det va, o effektivt! ;-)

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar