torsdag 16 februari 2012

Less på att va sjuk!

Ja inte har jag nåt vettigt att skriva om just nu! Är sjuk sen i måndags em med tokhosta, värkande hals o febertoppar, såå kraftlös igen o tycker faktiskt synd om mej själv, fast jag tycker mindre bra om mej själv när jag gnäller men kan inte hjälpa det!
Vill va kry o ha massa kraft, trodde ju att jag börja närma mej det i jan, men nu känns det som när jag mådde som sämst förra året o då tänker jag inte på förkylningen. Har sovit klent ett tag o varit orkeslös, men det är väll bara att ta nya tag bara jag blir frisk nu!
Iallafall blev jag så gla över ett överraskningspaket som jag fick igår i lådan av min goa vän A, helt underbart att få lite piggelin-hjälp o lite go choklad! Är så tacksam att jag har så goa vänner som hon! :-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar