söndag 26 februari 2012

projekt runway

Bara älskar att titta på projekt runway, har suttit o sett reprisen nu på em, önska att jag kunde sy kläder. Vore så himla coolt att kunna sy upp en flacshig garderob! :-)
Annars har jag mest legat o samlat kraft för att kunna jobba imorrn, är verkligen inte kry men vill åka o försöka. Saknar mina elever, så jag vill iallafall åka dit o höra hur det är med dom, har ju varit hemma i två veckor men börjar misstänka att jag har halsfluss, helt stört att läkarn i onsdags inte ville ta prover, behövdes ju inte enligt honom, bara vila o åter vila. Eller hur??? Efter en himla massa vilande känner jag mej sämre, mycke sämre?!

Igår shoppa jag på nätet igen, har ju letat en ny parfym rätt länge så igår slog jag till: Escada sexy graffiti blev det + en hårspray som luktar smultron! ;-) Intala mej att det var för att trösta mej nu när jag varit sjuk.. hm är alldeles för bra på att bränna pengar! Ärligt talat inte så bra att va bra på det, måste hejda mej o spara lite cash nu!! Fast jag var i akut läge eftersom min gamla är slut, om det är nåt försvar.. hoppas escadan luktar gott, blev lite spontant (IGEN!!!) tyckte bara den lät awesome i texten, hoppas, hoppas så jag slipper skämmas igen över mina felköp, som blir nån gång om sänder. Kanske har nåt med det "spontana" att göra! ;-)

Ikväll ska jag se wallander-indrivaren, Emils F. sista film i livet. :-(

Ha så gott sålänge nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar