måndag 6 februari 2012

Vabbar igen..

Shit, nu äre inge kul med sjuka kidz! Ännu förra veckan va dottern förkyld, förra veckan låg jag o sonen i hög feber o sjuk, så inatt väckte dottern mej o var jättevarm o tussig igen, stackarn! Så idag är jag hemma o vabbar igen. Känns som jag kommer bli poppis på jobbet om det här fortsätter, att det bara tar om o om! Men å andra sidan så ingår ju sånt här när man har kidz o jag är otroligt tacksam att de bara blir o har blivit förkylda o magsjuk,mm o inte blir värre sjuka, mina goingar! Iallafall har jag eldat i kaminen o njuter av värmen (fast nu äre bara -5 ute) bäddat ner dottern i soffan framför svampbob o försöker locka i henne lite dryck. Har nyss varit o hämtat posten i lådan, blev så lycklig över "kidzens"  nyaste Min häst-tidning, jag bara älskar den! Skyllde på kidzen, att de var de som ville premunera på den, haha visst är jag mogen! Nä nu blire lite kaffe o mys-läsning, innan sonen kommer hem från skolan o hjärtat vaknar efter jobb-natten.
Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar