torsdag 23 februari 2012

Skön morron

Äntligen känns det som hostan börjar lossna, första natten som jag inte hostar så man nästan tappa andan.
Kanske vänder nu! Var ju till läkarn från hell igår, nä inte riktigt men nästan. :-( Han var så otrevlig o ville inte ge nån medecin till hostan jag har på nätterna så jag knappt kan sova, utan han sa bara -"är så många som är sjuk nu så det är bara att ligga hemma o vila". När jag försökte förklara att jag vill jobba, har barn o djur men orka inget, så sa han bara att "det är bara att va hemma o vila, dom andra klarar sej nog" ,det värsta var att han tog ju inga prover, 5 min tog besöket o då tog det tre dagar i telefonkö för att ens komma dit. Jaja hörde sen av flera att just den här läkarn som jag gick till har sämsta ryktet i samhället jag bor på. Shit i same, jag vilar på så kanske jag är i form till veckan.

Hade iallafall en skön morron med frukost som börjar smaka nåt igen. Läst lite bloggar o sett morron-tv.
 Grattis Victoria o Daniel till prinsessan! Vill oså ha bebis, men vi är klar med den biten men saknar bebis-tiden lite som jag hade med mina kidz o sen är det lite bebisar som ploppar fram runt omkring o frestar så lite sugen blir man, får hoppas på många barnbarn när det är dax för det..
Men tror jag ska kolla lite hundkennlar o längta efter valp-bebisar istället, vart ju inget föl för oss i vår så kanske måste öka på farmen våran med nått annat smått. Vi fålla se! :-)

Ha så gott så länge nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar