torsdag 9 februari 2012

"deckar"-gåta??

Var med om en skum grej igår!
När kidzen gått o lagt sej o jag satt o softa framför tvn, upptäcker jag blodfotspår på golvet o flera oså, varenda trappsteg upp till sovrummen!
Hm, jag blev iskall om hjärtat! Tänkte: shit nån av mina barn har gjort illa sej o blodat o inte sagt nåt???
Så jag gick på spaning o tog med ficklampa upp i kidzens rum o inspektera deras fossingar, men hitta inget!
Tänkte nästan väcka dom sent igår bara för att jag blev så orolig.. (men det gjorde jag inte, som tur var!)
Iallafall la jag mej väldigt brydd över va som hänt egentligen..
Oså imorse när jag klev upp märkte jag att min ena tå var svullen o gjorde asont, hade ett djupt jack under tån.. Fattar inget, hur kunde jag inte känna att jag gjorde illa mej på nåt?!

Haha, jag börjar bli gammal!! Jag som brukar va en tjej som brukar känna när jag gör illa mej!??
Men "deckar"-gåtan var löst iallafall, men helskumt var det!

By the way, smaka en asgo choklad idag med saltlakrits i, brukar inte tycka om lakrits i glass o choklad men den här var go! Mmm, marabou!

Ha så gott nu sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar