måndag 20 februari 2012

telefonkö.. blä!

Har nu suttit sen fem i 8 o ringt för att komma till läkarn, kul.. verka som alla är sjuk o ringer nu!
Kommer ju inte ens fram i väntekön nu en timma senare, bara prova senare, less o hatar sånt! Vill bara lägga mej under täcket o vila min onda hals men måste till läkarn idag, ringde igår o kom fram men då hade de fullt redan. Jaja jag är ju inte ensam i situationen som det verka.

Idag är det semmeldagen, får väll se om vi lyckas inhandla nån sån, mannen ligger under täcket o ojar sej över sin onda hals o febertopparna, alltid mycke värre när han blir sjuk (enligt honom då) typiskt "man", som man bruka säga! ;-) Fast lite synd om hjärtat är det ju, vet ju hur det känns eftersom jag ligger i samma sjuka!

Iallafall nåt som har fånga mitt intresse i år igen är ju Big brother, är helt fast i den "såpan", kan inte rå för det men jag älskar o se sånt där, fast lite skam-varning är det på det programmet men jag struntar i det, är för gammal för att skämmas över saker som jag gör, eller? ;-)

Nä, bäst att prova ringa igen, nån gång är det min tur!

Ha så gott sålänge nu!

1 kommentar:

  1. Jag avskyr telefonköer! Minns en ledig dag där i stort ägnade hela dagen åt att ringa sånna där drygsamtal. Till ett av ställen fick jag vänta i en eeeevighet, och när äntligen en person svarade så bröts samtalet och jag hamnade längst bak i kön igen... HÖVVA!!! Som sagt, krya på er till fredag! KRAM!

    SvaraRadera