fredag 24 februari 2012

Inställt party!

Tja, är väll inte så mycke att säga om det. Var som meningen att vi skulle på mannens jobbfest ikväll, hade faktiskt sett fram emot det, att äta go mat på lokal, ösa runt lite med vännerna E o A + många fler. Har ju köpt en assnygg o cool svart spetstunika som jag tänkt stassa runt i o bara ha kul.. Men så äre  ibland, man kan inte va me på allt! Fast trist äre ändå, vi hade behövt träffa lite folk efter denna sjukstuga. Men eftersom vi fortfarande är opigg o okry så var det bara att ställa in!

Iallafall kände vi idag att det var "hus-far-illa"-varning så vi hjälptes åt att röjja o städade, bädda rent o tvätta en massa, tog hur mycke kraft som helst, ändå gjorde vi det nödvändigaste på lååång tid, märks man är rätt kraftlös men nu äre hyfsat snyggt  i huset! :-)
Sen tog jag ett skönt hett skumbad med hårmask, facemask, levande ljus o nyaste "min häst", hehe
Såå himla najs, har ju hoppat över min söndagsritual nu när jag varit sjuk, så jag hade lite att ta igen! ;-)
Känner mej nästan som en prinsessa nu, fast hostande sån då.

Nä, blir en lugn o slapp kväll, har några nya filmer vi ska se så det ordnar sej.

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar