måndag 5 november 2012

Träning på g!

Imorrn på en tisdag ska det ske!!
Jag ska lösa träningskort o börja träna, inte en dag försent!!
Bara att inse, jag kan INTE fixa det själv!
Har mycket bra tankar om hemma-träning, springning, stavgång men jag grejjar inte det själv!
Kommer på alldeles för mycke ursäkter, andra saker emellan o dåligt väder mm.
Så nu blir det gym-träning ett tag, för träna ska jag!
Fuskat med "dukan" oså, sen halloween-partyt i fredags så har jag inte kommit riktigt igång med bra käk...
Helt hopplös ibland! :-(

Men partyt var super-skoj!!
Precis vad vi behövde, najs umgänge o mycke skratt!
Mera sånt! :-)

Bokade boende idag för en rolig helg i april, som jag ser fram emot mycket!
En helg i hästens tecken! ;-)

Opps, här sitter jag o bloggar o vips ser jag att det är "sommarpratarna", inte missa!

Ha så gott nu!

2 kommentarer: