måndag 4 februari 2013

Vab-träsket igen då!!

Har ju gått o "skrutit" att mina barn fått hålla sej frisk så länge nu, att dom verka stå emot alla baciller den här vintern!
Hm, tar tillbaka det! Ska lära mej, att va tyst när det går bra! :-/
Finns nått som heter "lugnet före stormen"... peppar,peppar!
Iallafall vabbar jag för fullt till dottern som har hosta så hon nästan kräks, o hög feber!
Å nu ikväll säger sonen att han har ont i huvudet...
Hoppas det inte blir allt för mycke sjukstuga här hemma nu!

Lyckades göra nått dumt igårkväll oså, bet ner mina naglar till max!
Fatta inte varför!!
Som ung var jag värsta nagelbitarn, men sen har jag varit rätt noga o försökt hålla dom långa o lackade.
Har väll fallit tillbaka nångång när jag mått dåligt, typ när dotterns mobbingshistoria pågick som värst på dagis o när sonen gick i 2:an föll jag oså ner i nagelbitar-träsket.
Men nu, why????

Jaja, ska försöka låta dom va nu, för det gör verkligen as-ont!
Såå himla dumt!!

Nä, nu ska jag lägga mej i bädden tror jag, blev en natt med mycke spring till dottern inatt.
Ha så gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar