fredag 12 juli 2013

Alla måsten gjorda! Check! ;-)

Idag har varit full fart med massa "måsten", fast jag vet att det inte finns sånna! 
Man har alltid ett val! ;-) Eller hur!! ;-)
Iallafall har jag tvättat en massa kläder o hade lite flax med solen, så jag kunde hänga den ute.
Sen har jag städat våran stökiga tillvaro, behövdes verkligen!!
Ibland drömmer jag om ett hus o liv som ser ut hämtat från en inredningstidning, så där soft o fint... Hm, tills jag kommer ihåg att jag inte lever ett sånt liv! ;-)
Jag lever mitt liv här o nu, med två kidz som är fantastisk på att va kreativ o skapa massor... läs stöka till o få det städade ostädat!
En man som verkligen lever ut sina fritidsintressen, o är väldigt allergisk mot dammsugaren... Sen mina djur på farmen som oså märks både här o där!
Ja då äre väldigt långt till dom där glammiga fina lyxiga inredningstidningarna!
Till min tröst kan jag nog nämna att jag trivs mycket bra i vårt kaos o hur vi lever vårt liv! Vi lever det fullt ut med massa roliga intressen o massa dammtussar i hörnen! ;-)
Nåja, får passa på att njuta av den städade tillvaron idag, imorrn är en ny dag med nytt stök! 

Var o hälsa på farsgubben på hemmet sen oså. Han har börjar få det trivsamt där nu. Hoppas han själv börjar trivas där snart! :-/
Sen stack jag o sprang en runda oså, men det kändes fruktansvärt tungt idag!
Kanske var värmen + att jag fuskat o inte sprungit på en vecka, skämmes!
Fick en supergo grillmiddag av hjärtat o sen tänkte jag bju han på en paraplydrink för att fira hans semester, då sov han.
Han har ju jobbat natt ett tag, så han är väll inställd på att sova efter middagen innan nattpasset... Tar väll några dygn innan han ställer om sej!
Ja det blev ju en fin drink till mej då! ;-)


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar