torsdag 25 juli 2013

Saknar mina fyrbenta!

Idag vart det en riktigt soft dag här i houstrup!
Blev inte den där stekande solen som varit, regnade inatt o nu är det lite molnigt men soligt ibland.
Sitter ute o läser utan solskyddsfaktor.
Kidzen o hjärtat har cyklat till en lekplats en stund.
Ikväll ska vi åka till en strand som vi inte varit på ännu o leta snäckor o fina stenar.
Ska passa på att käka ute oså, eller på nån resturang då.
Syskona o c/o dimper väll ner ikväll efter att gjort två dar på Legoland, så dom borde va ganska slutkörda. ;-)

Saknar våra djur nu, har aldrig varit borta så här länge från dom, vi brukar max va borta en vecka, men i år tänkte vi njuta av Danmark-semestern lite fler dar.
Men det känns, men jag hoppas dom har det bra, vi har ju en grymt bra djurvakt så det tror jag! 
Dom blir nog gullad o pysslad med, men saknar dom ändå även om jag kan tycka det känns bra att få lite "egentid" oså!
Att ha djur kräver rätt mycket, fast det ger så mycket i positiv energi så jag skulle aldrig byta bort det!
Gosingarna våra! :-)


Några pållar vi såg vid stranden för nån dag sen.

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar