tisdag 4 februari 2014

Flow i backen med manchester!

Efter jobbet drog vi iväg till slalombacken o öste några timmar.
Jag var sjukt opepp innan o var noll sugen på att "bo" i dom "onda" pjäxorna..
Men backen var supernajs o jag fick till svängarna rätt ok på slutet! :-)


Är så himla glad att vi gör en massa skoj ihop vi i familjen, är så mycket värt att hitta sätt att umgås ihop på o samla fina minnen tillsammans.


En najs kväll som sagt, men jag har galet ont i fötterna nu, men det får jag väll stå ut med o börja vänja mig!

Vi hade tänkt ta ut pållarna på en ridtur oså, men orken räckte inte, får bli imorrn kväll istället.
Är som lite meckigt att få tiden att räcka till ibland, jobbar heltid o pendlar tio mil om dan, farmlivet, träning o viktigast att få va med familjen!
+ att vi vill umgås med goa vänner oså!
Såklart!
Men vi lyckas på nått sätt att få till tillvaron som vi vill ha det, för det mesta, sen kanske det är dammtussar i hörnen o annat som inte ligger så högt på prio-listan som får vänta.
Man får liksom välja vad som är viktigt o vad vi mår bra av!
Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar