tisdag 11 februari 2014

Kvällsåkning.

Efter jobbet o middagen packade jag bilen med skidor o kidzen o åkte till slalombacken.
Hjärtat fick vara hemma o kurera sig, han har blivit så förkyld, får hoppas vi andra klarar oss.
Iallafall blev vi i backen två timmar, o det var ingen rolig backe ikväll, stenhårt o spårigt.
Så typiskt när det kom snö i helgen, så blir det plusgrader direkt o isigt därefter.
Men vi hade ganska trevligt ändå!
Sonen hade sina kompisar med o dom körde som tusan.
Jag o dottern tog det lite lugnare.


Sen var det gott med lite varm choklad i fikastugan.


Idag var hovis här o verkade hovarna på pållarna, så imorrn tror jag det får bli ridtur på kvällen.
Ska försöka träna på crosstrainern oså, men har känt mej lite opigg i kroppen, så det har blivit lite mer vila än jag tänkt.
Samtidigt bör man "lyssna på kroppen", vill som inte dra på mej nån sjuka när jag ändå kommit igång o tränat nu..
Ha så gott nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar