söndag 9 februari 2014

Uppenbarelse i backen!

Fick en jättetrevlig kväll igår!
Så najs att umgås med goa vänner!
Fick dom till o med att se Mellon! ;-)


Mutade dom med en irish coffe, paraplydrink o schlager passar som bra ihop! ;-)

Idag har vi varit i slalombacken o öst hela dan.
Fick en uppenbarelse när jag lärde mig att böja på knäna, shit va grym jag blev att åka då!
Kände mej som Anja Persson när jag fick till snabba svängar o hade bra balans!
Äntligen kändes det riktigt kul att åka! :-)
Fatta inte vad jag hållt på med för åkning innan, inte undra på att det gått så obra för mej.. ;-)


Dottern åkte nerför hopptornet oså, vilken modig tjej vi har!


En rolig dag i backen iallafall! :-)
Ser fram emot nästa gång nu, när jag börjat få till åkningen så det är skoj.
Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar