fredag 12 december 2014

En röst i natten...

På sent 80-tal o tidigt 90-tal gick det en deckarserie på tvn, som hette "en röst i natten" som jag följde rätt bra.
Känns som jag hamnat i en sån, fast utan action o drama kanske...
Varje kväll tar jag mina piller som ska göra så att jag somnar på en timme.
Det gör dom såklart inte, brukar ta 5-6 timmar innan nattmaran gör så att jag somnar.
Så jäkla drygt, hatar nätter o sen min zombie-tillvaro på dagarna där jag känner mej helt kraftlös, vill att det vänder snart så jag får tillbaka kraften!
Känns som jag ligger så himla back på sömn-kontot, att det ska vara så svårt att få sova på nätterna?! :-/

Iallafall var jag iväg på dotterns lucia-firande på sin skola imorse.
Så söta var dom i luciatåget o dottern var en urtjusig tärna!




Det var det enda vettiga jag gjort idag.
Har en lång lista i mitt huvud på vad jag borde gjort, men orkar inte.
Julen närmar sej med stormsteg men jag orkar inte bry mej, jag gör det som känns ok och resten får som va i år.
Blir nog jul ändå!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar