söndag 28 december 2014

Ibland är det som meningen...

Ibland är det som meningen!
Vi har ju lite smått pratat om att skaffa en större ponny till dottern, men insett att vi varken har råd eller tid för fyra pållar.
Då visar det sej att Dinos gamla ägare vill ha tillbaka honom, o det är den bästa lösningen.
Nu hade vi ju tänkt att att det skulle bli till sommaren, men dom behöver honom nu.
Så nu börjar vi ta adjö av den gosigaste shettis jag skådat, men det kommer bli bra!




Dottern tycker det är lite jobbigt att mista honom, men även hon förstår att det här är det bästa.

Ikväll stack hjärtat o jag till elljus-spåret o åkte skidor.
-14, men det var skönt när man kom igång!




Hoppas jag får fortsätta vara frisk o kan hålla igång med träningen!
Sen jag blev sjukskriven för min utmattningsdepression har jag inte varit sjuk, innan var jag det jämt typ så det känns bra att det kanske håller på att vända nu o orken kommer tillbaks!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar