tisdag 2 december 2014

Freak

Igår kom glossybox-lådan igen.
En halvbra låda den här gången, men med bra märken.
Det tråkiga nu är att jag kan inte måla mej längre, har fått svullna ögon o eksem, har aldrig haft eksem men nu med stress-attacken o kanske med medicinen kom det.
Så trist för jag tycker om att måla mej, för min egen skull, känner mej så "naken" utan eyeliner o annat.
Samtidigt är det så ytligt att erkänna att man är så fåfäng, så gammal som jag är o rätt trygg i mej själv...
Men det är ju jag, har alltid mejkat mej, rätt soft då men iallafall sen tonåren o gillat det.
Så nu känner jag mej som ett freak, men det går väll över, när jag börjar må bättre.
Samtidigt är det så skämmigt att skriva om något sånt här ytligt, finns så många som har det så mycket värre o lider av riktigt jobbiga saker, så jag borde inte gnälla.
Jag har så mycket att vara tacksam för o jag är det oså, fast kan inte rå för att jag är rätt ytlig oså, när jag gillar bling-bling o mejk...
Iallafall fick dottern ett nytt hästpaket i brevlådan oså, med lite roligare saker!






Så nu fick vi lite mer pyssel att pynta stallet o pållarna med! :-)

Var o kollade på när dottern spelade innebandy igår, nästa vecka ska dom spela sin första match, kul! :-)






Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar