söndag 14 februari 2016

Farmen fulltalig igen!

Äntligen kom hjärtat o kidzen hem idag, efter ha varit borta i tre nätter o fyra dar.
Dom var i Vålådalen o firade svärfars 70-års firande.
Skönt att ha dom hemma igen, även om det faktiskt var lite skönt att ha egen tid här hemma.
Vi firade hjärtat som fyllde år idag, men även jag fick gåvor på alla hjärtans dag.




Min kärlek han kan han!


Sen på kvällen hade vi lite drama i hästhagen.
Våran utbrytar-drottning ställde till kaps o trasig hage...




Så hon fick tidig kväll i boxen, medan de andra fick stå i gamla vinterhagen.


Atlas fick ett skönhets-bad i em oså.




Å sen torka framför kamin.
Blir lite borstning i veckan, så är han redo för utställning till helgen.
Ska bli spännande o nervöst!


Nu ska jag äntligen få rå om mitt hjärta o känna hans kropp mot min, var alldeles för länge sen nu! ;-)


Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar