fredag 26 februari 2016

Rehab-möte

Idag var det äntligen tajm för rehab-mötet, som blivit inställd för halka, begravning o annat.
Blev ett bra möte, även om det inte blev bestämt någon säker plats för arbetsträning.
Men kuratorn o jag ska fixa studiebesök till veckan på en verksamhet som vore rena drömmen att jobba på.
Fast jag vågar inte ha några förväntningar längre, bättre att bli överraskad...
Känner mej på gång iallafall!


Var förbi maxi efter mötet, första gången jag varit o handlat själv på en stormarknad sen jag blev sjuk, gick bra det med.
Brukar gå på affären hemma i byn, där jag känner mej trygg.




Fast jag har lite problem med fantasin märkte jag, så det blev traditonellt fredagsmys med tacos o chips ikväll.

Köpte en fin blomma oså.




Jag har ju en förmåga att ta livet ur dom, så då är det najs att det går köpa nya.


Imorrn hoppas jag orkar gå på något jag längtat till i flera månader.




Jag hade velat gå på bådas föreläsningar, men får se dagsformen imorrn.
Vill iallafall se Fredriks om jag inte orkar bägges.
Jag har sett Barbro förut när jag utbildade mej till instruktör o dessutom blivit utbildad examinator till hennes kurs valpskolan.
Men Fredrik har jag bara läst hans blogg o sett han lite på tv, så det ska bli riktigt spännande att höra honom live.
Han verkar ha samma tänk kring hundar  som jag o en enorm hundkunskap, så det kan nog bli riktigt inspirerande.
Vi fålla se hur det blir!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar