torsdag 3 mars 2016

Orka...

Haft några dar, (igen) med massa negativa tankar men jag jobbar på att försöka hoppas på morgondagen...
Den finns där, så snart vänder det nog.
Har inte orkat blogga, känts så meningslöst, även om jag tycker det är ganska skoj att skriva, så tänker jag why, för vem liksom, vem orkar bry sej att läsa, så funderar om jag ska lägga ner, när jag ändå inte har så mycket roligt att skriva om.
Men tänker oså att det är ju så livet är, ibland finns det mycket skoj o ibland noll.

Iallafall har jag som sagt varit ganska svart i hjärnan, inte orkat som jag vill.
Å då blir jag så frustrerad o nere, när jag inte orkar..

Har ju varit på möte om min framtida arbetsträning o blev riktigt depp, när arbetsgivaren inte har något lämpligt ställe att erbjuda.
Kände mej så värdelös, som att alla år jag lagt ner är helt bortslösat...
Men när jag blev depp, så blev kuratorn, läkaren o FK förbannad, så nu ska jag få arbetsträna i min kommun o igår ringde kuratorn upp att jag ska på arbetsintervju på ett ställe med unga kidz med missbruksproblem, som var intresserad av mig med min erfarenhet o kunskap, så  nu känns det lite hoppfullt igen!
Så det kanske vänder snart!

Snart är sportlovet här, då vill jag försöka åka massa skidor o bli starkare.
Var ute härom dan o åkte med hjärtat, en vän o lilla Jason, är så lyxigt att åka i så fina spår här hemma.




Hoppas på massa finväder!

Ha så gott sålänge!

2 kommentarer:

  1. Du är en extremt bra person. En tillgång för dina vänner, din familj, dina djur och för dem i din omgivning. Du är en förebild för mig, för så många! Jag önskar dig lycka till med framtida jobb och önskar att du finner en väg ut ur mörkret!!!!

    SvaraRadera
  2. Min fina goa Emma!
    Tack för dom värmande orden!
    ❤️����

    SvaraRadera