tisdag 22 mars 2016

Tränat hjärnhalvorna.

Alltså, vi har fått galet mycket snö de senaste dagarna.
Våran gamla tall på gården miste ett gäng grenar igår av den tunga blötsnön.




Lite synd, för den ser riktigt slaktad ut nu den mäktiga gammel-tallen.


Är lite rädd att grenar från tallarna ovanför stallet oså ska falla nu.




Får hoppas de håller trycket.


Iallafall har jag idag tränat hjärnan efter ett tips jag läst om för utmattade.
Att måla med vänsterhanden, eller högerhanden om man är vänsterhänt då.




Hur svårt kan det va?!
Ja riktigt sanslöst svårt, men bra träning tror jag.


Har ju fått sånt härligt flow med att läsa böcker igen, efter att knappt kunnat läsa en sida o hålla fokus efter kraschen.
Jag känner att jag är så på gång igen, så jag vill fortsätta träna o bli så bra jag kan efter min utmattningsdepression.
Längtar till april när arbetsträningen startar!

Ikväll ska jag kolla när kidzen har sina innebandy-träningar.


Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar