måndag 14 mars 2016

Lyckorus i feberbubblan.

Har verkligen lyckats få influensan från Hell.
Så jäkla ont i kroppen, kan knappt ligga för det gör så ont i lederna, musklerna, skellettet...
Får ta alvedon för att kunna sova o sen hostan på det, men ska inte gnälla sånt här går ju faktiskt över!
Men kommer nog ansluta mej till PRO-gänget o ta sprutan nästa år, för det här vill jag inte va med om något mer.

Iallafall försöker jag kurera mej för fullt med diverse grejer.




Hoppas det hjälper nu!


Var ut o hämta posten idag o tog lite luft första gången sen jag blev sjuk i torsdagsnatt.
Blev chockad över läget ute.




Värsta snösmältningen som pågår nu.
Så trist, känns som jag missade bästa årstiden, den "femte årstiden" som var i helgen.
Då i fredags när jag tittade ut från fönstren var det mycket snö o härligaste solen.




Får hoppas det kommer fler soliga dagar när jag är frisk igen.


Måste oså tjalla om något som gjorde mej så lycklig idag!
Fick telefonsamtalet om att jag lyckades så bra som det kändes redan i tisdags, när jag var på arbetsintervju på ett drömställe!
Nu är det ju bara en arbetsprövning till att börja med, men jag kommer göra allt jag kan, för att de inte ska vilja bli av med mej. ;-)
Utan att hamna i utmattnings-träsket igen förståss, nånting har jag ändå lärt mej den hårda vägen...
Men jag är såå superglad o stolt att jag är tillbaks o redo för nya utmaningar!


Eftersom jag inte orkat blogga medan jag varit sjuk, så kommer förra torsdagens bild nu från en toppendag.
Vi sammanförde dom bästa med dom bästa, o hade ett korv-party här hemma i solen.




Blev så himla lyckat med goa vänner o nöjda kidz o hundar om vartannat!
Älskar livet på landet, där det inte sitter fast nånstans...
Man får inte roligare än man gör sej!

Nu ska jag lägga mej under filten o vila mej i form.

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar