tisdag 8 mars 2016

På G igen!!

Nu är sportlovet igång.
Fast här hemma har det inte varit så mycket "sport" än.
Junior har insjukna i influensa med hög feber, så han känner sej nog snuvad på lovet, stackarn!

Jag har varit i city två dar i rad o roat mej.
Igår träffade jag min goa jobbarkollega som jag hade förut, på mitt gamla jobb.
Vi tog igen lite tid o satt på en italinsk resturang o käka lunch i fyra timmar!
Ja eller käka gjorde vi nog på en halvtimma, resten av tiden surrade vi ikapp en massa! :-)

Sen idag var jag på en arbetsintervju för en arbetsprövning, men som kanske kan bli något mer, det får väll tiden visa...
Var en sån grym känsla att sitta o va trygg med sej själv efter "kraschen" o känna att jag är på gång igen!
Jag kände verkligen mej som hemma igen o att jag gav ett bra intryck, var inte ens nervös.
Så häftigt, sen om jag får det eller inte, spelar egentligen ingen roll (även om jag skulle bli superglad för chansen) utan jag är så glad att jag är såå på gång igen o vet att jag kan stå upp för mej, o känna att stjärnglansen är tillbaka på trollet... ;-)


Är ju så galet förtjust i Amelias specialtidningar, så nyaste fick följa med mej hem idag.




Även om det fortfarande är vårvinter här, så är det något najs att bläddra i o få lite vårkänslor.

Imorgon tror jag det ska få bli något sportigt för oss, lite skidor kanske.
Har kommit så mycket härlig fluff-snö så gäller att passa på!


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar