onsdag 3 februari 2016

Skidåkning o ny fönsterlampa.

Idag på fm bar det iväg till min barndomsby för lite härlig skidåkning med vännerna.




Junior hade tagit hjärtats skidor på skolan, så han sprang i skoterleden brevid skidspåren.




Jag lyckades åka 8 km, 4 km mer än vad jag kört de senaste gångerna.
Var nog den härliga miljön, som gjorde det...




Vi hade så grymt härligt väder o superfina spår, så idag var det ett nöje!


Men det slog om på em, både snö o blåst o solen försvann.




Är väll typiskt början på "femte årstiden", men tacksam att vi fick en massa sol på fm.


Ikväll var jag o hämtade junior som spelade träningsmatch mot damerna.




Efter det var vi in en snabb sväng på Ica, o där hittade jag en fönsterlampa lite otippat.




Så nu kan jag äntligen plocka bort adventsstjärnan, som fått hänga lite väl länge för att vi inte haft någon fönsterlampa att byta till.


Kroppen känns helt slut efter all skidåkning på slutet, men lite skönt slut så inatt kommer jag nog få sova, känns det som...


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar