torsdag 6 september 2012

Äntligen ridskola!

Idag fick jag äntligen tag på en ansvarig på en ridskola, som jag spanat in till dottern!
Så nu på lördag kör vi, snacka om tillmötesgående o najs människa jag prata med!
Trodde det skulle va lång väntetid o besvärligt, men det där var ju enkelt fixat, sånt gillas!
Ska bli såå skoj, hoppas dottern oså tycker det! ;-)

Jag känner mej så gla nu, även om jag är rätt så astrött oså!
Allt börjar ordna sej för sonen i skolan, livet blir så mycke enklare när kidzen mår bra!
Ibland är det bra att "fejsa verkligheten" o säga som det är, speciellt för barn.
Räcker nog inte bara att prata om hur en bra kompis ska va, mm utan va konkret o tydlig.
Lyfta bort skulden från kidzen, prata istället om hur vi löser problemet tillsammans, tycker jag iallafall!
Barn är barn, dom behöver vuxna som visar vägen...

Lite sol på det här oså, så kommer allt kännas toppen! :-)

Ha så gott nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar