fredag 28 september 2012

Skäms-attack! Haha

Häromdan bjöd vi hem ett par goa vänner som betyder mycket för oss!
Vi käka middag o hade himla trevlig, som alltid!
 Till kaffet gav vi en bröllopspresent för att fira deras första bröllopsdag, till saken hör att paret är förtjust i lantdjur o kanske speciellt kor då.. o jag hade kommit på den ultimata presenten.. trodde jag då...
En söt uppblåsbar ko som jag tänkte de kan ha i vardagsrummet som prydnad o känna den riktiga "bo på landet-känslan" eller nått.. nu bor dom ju redan på landet, men ändå!


Uppblåsbar ko

När dom börjar läsa texten på paketet.. får jag en rejäl skäms-attack!! ;-)
Visar sej att kossan Daisy har en "mjölkbehållare" som är tänkt för något..?!
Sååå himla pinsamt... första o kanske enda gången, jag köpt en sexleksak till vänner iallafall! ;-)
Fast fick mycket skratt den kvällen, skrattar fortfarande när jag tänker på det o att jag hade sån "otur när jag tänkte" ut present! Nästa gång ska jag definitivt läsa texten o inte bara se på bilden när jag ska shoppa framtida presenter! Haha, tur det var rätt vänner som tog det bra o inte tog illa upp! ;-)

Ha så gott nu, som alltid!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar