torsdag 13 september 2012

Mycke nu!

Känner mej skapligt stressad, typ hela tiden 24/7... :-(
Ingen najs känsla, men det ordnar sej, gör det alltid, på någe vis!
Är en tuff vecka på jobbet, men det känns som det alltid är det nu, börjar tyvärr vänja mej! :-/
Sen så äre ju våra lovely kidz födelsedags-vecka med massa fix att rodda med, men det är ju kul oså + allt vanligt här hemma på farmen!

Sitter o skriver inköpslistor till helgens släktkalas, funderar hur jag kan "fuska" fram cupcaces som dottern ville ha..?? jag o baka, går inte riktigt ihop!
Kanske kan köpa färdiga muffins o trycka ner en dumle o smälta i ugnen o sen på någon färdig florsockerröra som går att hitta nånstans + strö lite pynt uppepå...???
Eller kanske måste få till det ändå på nått sätt, ska ju ändå fixa hemgjord smörgåstårta oså! :-/
Är väll lika bra att stressa sönder sej o försöka iallafall!

Jag vill ha mer timmar på dygnet nu, eller på en gång!! ;-)
Ska försöka hinna träna på itrim imorrn iallafall efter jobbet o helst en ridtur på kvällen, skulle va såå najs.
Köpte en lila mini-kaninsele till kaninen "glitter" idag som dottern ska få, var ju meningen att det skulle va en "glittran", men de hade tydligen sett fel (som är lätt att göra, när de är så små)
Nu får det väll bli en kastrering framöver o en "glitter" tror jag blir superbra för dottern ändå!
Pappan har köpt en kina-minicross till dottern oså, han ger liksom inte upp att hon ska gilla två-hjulingar... haha, vi fålla se hur det går med det i.o.m hon är rätt ointresserad på "grabbarna grus" motorhobby! ;-)

Näpp, nu måste jag slå in lite paket.
Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar