fredag 9 augusti 2013

Kräftkväll!

Hade en riktigt trevlig kväll hos våra goa vänner på andra sidan stan igår!
Så härligt att umgås o surra ikapp! :-)


Kräftor, så gott!


Sen fick vi världens goaste efterätt!
Marängglasstårta, toffiesås, chokladsås o jordgubbar! 
Yammi på riktigt!! :-)

Idag har det varit lite småsegt att komma igång, ösregnet ute bidrar väll!
Har iallafall beställt kollodialt silver, ett tips som jag fick till Naconas sjuka, ja jag vet att jag "griper halmstrån" nu...
Men allt för att kunna behålla henne är värt att testa! :-/

Nu ska jag ta mej an något som jag gruvat mej för!
Har ju tvättat upp tvätthögsberget, så nu ligger alla kläder på soffan på övervåningen o väntar på att bli vikta o lagda i garderoberna!
Såå boring! Men skönt när det är gjort, så det är väll bara att ta tag i!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar