tisdag 13 augusti 2013

Sista sommarlovsdagen...

Ja då var man framme vid den dan jag brukar gruva mej rätt hårt åt!
Men känns faktiskt inte så "farligt" att börja jobba igen!
Kanske är för att jag tror det blir mycket nytt i höst för mej, eller oså ändrar jag mej längre fram! ;-)

Iallafall har det varit en dag med mycke pålle-umgänge!
Först hade vi lite ridlektions-repation för dottern, ridskolan hennes ringde o meddela att det är snart dax att starta en ny termin! Kul! :-)


Sen stack hjärtat o jag red pållarna i regnet ikväll, rätt najs!
Jag red Fredde igen, vi ska försöka variera oss lite.
Nyttigt för pållarna, o för oss oså!


Nu känns det skönt att krypa ner i ett varmt skumbad.
Köpte ju lite grejjer av min vän igår, lite "ta hand om" till mitt hår!
Brukar inte va så noga med sånt annars, men eftersom jag gjorde en rätt stor färgförvandling, så kan det va kul att behålla det "rockiga" längre!


Rosa inpackning, spännande! ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar