måndag 26 augusti 2013

Vabb-träsk redan?!

När jag kom hem från jobbet idag så möttes jag av att dottern låg i hög feber o hade kräkts... 
Vad är det frågan om?? 
Skolan har pågått i tre dar, o redan börjar sjukbacillerna?!
Trodde faktiskt inte det var möjligt iom denna härliga sommars massa sol + att hon varit ute typ hela tiden o tankat massa frisk luft o D-vitaminer..
Får bara hoppas att ingen mer här hemma blir sjuk nu. :-/
Stackars go-gumman min!

Annars ikväll har jag pysslat en massa med pållarna o silver-behandlat Nacona, än så länge ser jag ingen större skillnad på såret, kanske lite men inte så mycket som jag hade hoppats på...
Men ska fortsätta nån vecka till att pröva "jaga" bort dom hemska staffelacockerna med silvret, annars vet jag inte vad vi ska hitta på. :-/


Var in på junkyards hemsida o beställde lite coola kläder till min blivande tonåring oså, han må ju hänga med i svängarna!  ;-)
( Eller oså är det bara hans mams som tycker det är så himla kul med kläder.. )

Ha så gott nu iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar