lördag 17 augusti 2013

Soft lördag!

Gårdagens jobb blev en mycket roligare dag!
Efter åkt "berg o dalbana" med mycket som inte kändes bra, så efter några bra möten så kändes allt mycket bättre!
Tror det kan bli en spännande höst iallafall!

Jag var till en homopat-hälsokost i stan igår o investera munkpeppar, några kraft-droppar till mej + en silversalva till Nacona!
Munkpepparn ska jag ge till Fredde nästa gång Nacona brunstar, ska tydligen lugna vallackar som inte fattar att dom är det! ;-)
Har ju beställt en flaska kollodialt silver som jag ska börja behandla Naconas sår med o varva med silversalvan, allt för att få bort all jäkla staffelycocker hon har så att såret läker på riktigt!
Bara hoppas att det funkar, annars är det nog som sagt kört för henne..
Vi har då prövat allt vad veterinärer + homopater tipsat om, så då får man väll ta ett beslut isåfall... :-/
Men håll tummarna, måste tro att det här funkar på min älskade go-gumma!

Idag har vi kidz-fritt!
har skjutsat bort sonen till en kompis o dottern på ett kalas.
Sen ska dom vara hos sin farmor o farfar resten av helgen!
Jag o hjärtat ska åka o fira en god vän som fyllt jämt ikväll, ska bli skoj!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar