torsdag 7 november 2013

Julkalender...

Är fortfarande hemma från jobbet, hoppas det vänder snart... :-(
Iallafall har jag suttit o surfat o letat julkalendrar till hela familjen.
Har hittat en alldeles underbar till mej själv! :-)

Yankee Candle 24 Tea Light Advent Calendars
Jag älskar Yankee candle, doftljus som är lite mera!
Kommer bli jättehärligt varenda dag i julmånaden december att öppna min egen kalender o dofta på superduper-najsiga ljus! Yammi!!
Hade egentligen velat ha en body shops-kalender, men de verkar som va svåra att få tag i + att de är lite dyrare.
Kanske nästa år.
Letade lite minecraft-grejjs o andra grejjer som kan roa junior, han är som lite för stor för de färdiga adventskalendrar som finns..
Tror han kommer bli glad iallafall!
Dottern tror jag det blir en "färdig" med hästtema, eller oså får hon oså en paketkalender som jag tillverkar själv som till junior, vi fålla se!
Måste hitta nån till hjärtat oså, fast tror det blir svårt att slå förra årets dirty... ;-)
Ska göra mitt bästa förståss!




Haha, kanske nått sånt här skulle uppskattas! ;-)

Älskar julkalendrar o allt som tillhör julen, förutom alla måsten, som jag börjar plocka bort undan för undan.
Vill ha en jul som vi i familjen kan stå ut med o som VI tycker om, dvs inte släktingars o andras ev. krav o önskningar...
Man ska göra det som känns bra o med dom som ger energi, inte tar!
Ha så gott nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar