tisdag 26 november 2013

WTF!?! Ska det vara kul??

Helt otroligt vad man kan hitta, när man letar julklappar till barn på en sajt...
Tror inte ens dom skojar, utan det är verkligen tänkt till barn...
Har inga ord, känner jag!  :-/
Som den behandlingsassistent jag är, så blir jag galen på vuxna som inte låter barn vara barn och dessutom ska lära dom något som dom borde förskonas ifrån!
Många barn får uppleva tillräckligt av baksidan av "vodkan" ändå...
Stort knas iallafall och jag tappade lusten att fortsätta leta julklappar till kidzen nu!
Tänker inte handla julklappar från "E-trendstore.se" känner jag!

Ha så gott sålänge!


Beskrivning
Lär dina barn redan från tidig ålder vad som är gott att dricka eller varför inte ta med den själv på förfesten.
Fakta
Nappflaska med blått Vodka-tryck.
BPA fri.
Rymmer 250ml.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar