fredag 8 november 2013

Krispig kvällsridtur på prärien.

Tog ut pållarna på en ridtur på em, med hjärtat.
Får så dåligt samvete när jag försumma min goa pålle, när jag är sjuk.
Klädde på mej rejält o det kändes bra att komma ut igen, har ju knappt varit ute sen jag fick influensan. :-/
Pållarna var pigga o uppskatta sin långtur på "prärien", dom är nog bästaste medecinen för mej!
Riktigt fin tur fick vi trots att det mörkna på snabbt. :-)


Nu ligger jag i ett hett skumbad o tinar upp igen! ;-)
Hjärtat har tänt en brasa i kaminen o stökar på med middagen.
Jag har det så himla bra, så tacksam!

Enda molnet just nu på min himmel, är att min goa filur inte verkar så pigg...
Hoppas jag har fel i det jag känner, men tror inte han överlever sin 13-årsdag.


Min fina goaste bästa vän, som alltid ska va där jag är.
Du o jag, vännen!
Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar