onsdag 22 april 2015

Halvgrå dag.

Idag har varit en halvgrå dag, både inne o ute.
Så trött efter gårdagen, dels "sinnet" av mötet o fysiskt av träningen.
Men jag drog iväg till dotterns utvecklingssamtal på hennes skola.




Gick bra där iallafall! :-)

Sen gick jag iväg till bokbussen o lånade lite böcker.




När jag kom hemåt längs vägen, så möts jag av dessa sköningar!




Dom är så himla goa o tama.
Kommer alltid springandes när man visar sej! :-)
Är så roligt med hönsen, o kul att se dom får gå lösa o leva livet här på farmen.

Har jätteont i knäna, så jag tror morgondagens träning får bli tabata-pass med focus på armar o mage, istället för massa spring o hopp som det varit hittills. :-/
Får hoppas träningsgruppen min, tycker det låter som en bra plan oså!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar